.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين يادواره شهداي آزاده گلستان 26 مرداد برگزار مي شود

شمال نیوز: مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان با بیان اینکه چهار آزاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گلستان به مقام رفيع شهادت نائل شدند، گفت: به منظور گرامیداشت مقام این شهیدان، اولين يادواره شهداي غريب که برای آزادگان شهید گلستاني است، 26 مرداد ماه در تالارفخردالدين اسعد گرگاني برگزار مي شود.

محمد جهاني شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان، با بيان اينكه برگزاری یادواره آزادگان پاسخگوی گوشه‌ای از رشادت‌های آنها نيست، افزود: چهار آزاده در گلستان به مقام رفيع شهدات نائل شدند كه اين يادواره با همكاري حوزه هنري استان براي اين عزيزان برپا مي شود.

وي با بيان اينكه در يادواره شهداي غريب، از آزادگان استان به همراه خانواده خود آنها دعوت شده است،  تصريح كرد: برنامه‌های که با عنوان یادواره آزادگان در 8 سال دفاع مقدس برگزار می‌شود به نوعی پاسخ مثبتی به رشادت‌های ایثارگران و آزادگان نیست اما بخش ناچیزی از حمایت‌های ما نسبت به آزادگان به شمار مي رود.

جهاني با اشاره به اين نكته كه دوران سخت جنگ و روزهای شیرین آزادی آزادگان است، اذعان كرد: کار ما در مقابل کار آزادگان حتی لحظه‌ای قابل قیاس نیست رشادت‌های آزادگان در 8 سال دفاع مقدس و دفاع از خاک ایران بسیار پر ارزش است که پاداشی الهی دارد.

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران گلستان بيان كرد: جامعه باید بداند آنهایی که ایثار کرده‌اند و همه چیز خود را برای دفاع از خاک میهن خود داده‌اند هرگز از یاد ما خارج نمی‌شوند و روز به روز یاد این عزیزان برای ما و ایران اسلامی پررنگتر می‌شود.

اين مسئول گلستاني در خاتمه يادآور شد: با توجه به حضور آزادگان و ایثارگران و تعداد آنها در ایران اسلامی به همگان ثابت می‌کنیم ما در راه اسلام تا آخر ایستاده‌ایم و تا آخر ادامه می‌دهیم و اگر دوباره از مادر متولد شویم همین راه را در پیش خواهیم داشت و پیرو امام و رهبر معظم ایران اسلامی هستیم. /250مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.